środa, 30 maja 2012

Wieczorową porą



Witam wszystkich ponownie :)
Uporałam się wreszcie z pomysłem, którym zaraziła mnie Justyna :)
i dziękuję Jej z całego serducha za pomoc - bo niestety przerosło mnie to wszystko, aż wstyd :P

W każdym razie od dzisiaj i u mnie na blogu można dostać produkty oglądane w postach.
Oczywiście licze na Wasze uwagi, sugestie czy słowa krytyki. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

A odnosnik można znaleść tutaj albo po prawej stronie bloga :)



Wszystkie produkty są, tak jak do tej pory, wykonywane przeze mnie. Ręcznie zdobione, malowane i zabezpieczane.

Miłego wieczoru życzę
Magda


2 komentarze:

  1. Madziu jestem;))) super to wyszło!!! kochana zrobię cos dla Ciebie jeszcze ale to niespodzianka;))....kissssy

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło dzięki Tobie tylko i wyłącznie :) bez Twojej instrukcji nie dałabym rady ... dzięki raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)