piątek, 29 czerwca 2012

Nadzieja



Podobno umiera ostatnia :) 
W związku z udziałem w akcji Maciusia, powstała wczoraj bransoletka dla Jego mamy :)  jest to niezwykle radosna i optymistyczna kobieta i napędza pozytywną energią nie tylko siebie, ale i wszystkie poznane osoby  :) 
Mam nadzieję, że i ta bransoletka i pozostałe wysłane przedmioty przyczynią się w jakikolwiek sposób do pojawienia się radości na twarzy Maćka i Jego mamy :) 










Dzisiaj słoneczna pogoda. Ma być upał :) cieszę się, bo czas nabrać trochę koloru :) 
Miłego dnia i weekendu wszystkim życzę !!!


2 komentarze:

  1. Cudowny pomysł madziu, intencja wspaniała!!!
    nabieraj kolorków nabieraj;)kiedy masz termin?
    Bo ja w 6 miesiącu pojechałm nad morze...leżałam plackiem tylko brzuszek zasłaniając a jak chciałam na brzuchy to w piasku mąż mi dziurę robił;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :*
      a termin mam na 5-7 listopada , więc czasu jeszcze troche zostało :) też właśnie korzystam ze słonca z zasłoniętym brzuchem ;) a ten pomysł z dziura w piasku świetny - właśnie sobie to wyobraziłam :P

      Usuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)