piątek, 27 lipca 2012

Warto pomagać :)

Witam 
Jakiś czas temu pisałam Wam o Maciusiu ( tutaj ) i akcji jaką zorganizowała dla Niego mama - niesamowita kobieta zresztą. Jakie było moje zdziwienia, gdy dostałam wczoraj paczkę z najpiękniejszymi (chyba) jakie do tej pory dostałam podziekowaniami :) 
Od razu cieplej jakoś mi się na sercu zrobiło :) 

Maćku powodzenia :) Mam nadzieję, że loteria przyniesie wiele korzyści.


A teraz zabieram za tworzenie dwóch bransoletek dla Gabrysi - jedną wybrała sobie sama, a druga będzie niespodzianką ;) Gabrysia ma 7 lat i malutką rączkę, ale i na to znalazłam sposób - znalazłam bransoletki w "dziecięcym rozmiarze" ;) już niedługo efekty mojej pracy :) 

Miłego weekendu Wszystkim 


3 komentarze:

  1. Cudowna inicjatywa Madziu!!!
    Już nie mogę się doczekać bransoletki w rozmiarze XS, hihihi;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bransolteka xs juz niedlugo :)
    buzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że warto pomagać :)

    Zapraszam do dyskusji na temat usprawnień w poszukiwaniach zaginionych dzieci http://szukamy-was.blogspot.com/2012/12/system-poszukiwan-dzieci-child-alert.html i do przejrzenia zdjęć zaginionych osób, może akurat kogoś kojarzysz?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)