niedziela, 19 sierpnia 2012

Powrót :)

Nareszcie :) ależ się za Wami steskniłam :) i za tworzeniem również ;) 
Przeprowadzka (4 już w naszym wspólnym życiu - a czeka nas jeszcze jedna - już na wieś - mam nadzieję że na wiosnę ;) ), ale dała w kość - tyle rzeczy ile człowiek uzbiera przez kilka lat - rzeczy zbędnych, niepotrzebnych, zajmujących tylko miejsce - to jakiś kosmos...
Zwłaszcza jeśli się przeprowadza na mniejszy metraż :/ witam Was zatem z nowego lokum, naszego M1/2 ;)

A dzisiaj tylko zaprezentuję Wam "prezenty" jakie otrzymałam :) nie ukrywam, bardzo mi się podobają :) 
Pierwszy dostałam od Karoliny z Craftolandii - co Ona potrafi stworzyć... koniecznie musicie się przekonać - jest niesamowita :) (i modelkę ma uroczą ;) )
Zawieszka, którą dostałam już ma przygotowane swoje miejsce ;) czeka tylko na najważniejszego Osobnika (który lepiej niech jeszcze w brzuchu posiedzi kilka tygodni ;) )







Drugi prezent jest od Izy z corali-@rt :) a w zasadzie to wygrana w organizowanym przez nią Candy (swoją drogą kusi mnie by też jakieś zorganizować ;) ) 
Kolczyki są boskie :) Już przetestowane - trzymają się superowo ;) 




Pozdrawiam Wszystkich i do następnego razu :) 

12 komentarzy:

  1. Jak śliczna rafa koralowa ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczna jest - to fakt :) Karolina tworzy niesamowite cuda :)

      Usuń
  2. prezenty śliczne :) witaj z powrotem w wirtualnym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję ze w najbliższym czasie nic z niego mnie nie wyrwie :P

      Usuń
  3. Oj jak ja Wam zazdroszczę :) Ciasne ale własne a to najważniejsze :) Pozdrawiam was cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jeszcze nie na własne :/ na własne to dopiero na wiosnę (mam nadzieję), a tutaj to taka raczej "poczekalnia" przed tym WŁASNYM ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty;) zawieszka genialna!!!
    A przeprowadzki są fajne, ja miałam trzy w swoim zyciu już M. i podoba mi si.ę w nim właśnie to, że generalne porzadki można poczynić;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) szkoda ze nei wiedziałam wcześniej to na pewno bym Cię zaangażowała :P przydałaby nam się własnie taka osoba co lubi coś takiego ;)

      Usuń
  5. Madziu wiem co przeszłaś bo sama jestem w trakcie przeprowadzki i też na mniejszy metraż:( MASAKRA!!! Do kosza poleciala już tona rzeczy...
    Ale pocieszam się że następna i mam nadzieje że ostatnia przperowadzka będzie do naszego własnego M3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego pewnie Cie nie ma nigdzie dostępnej - mam nadzieję że szybko się z nią uporacie bo to jakiś koszmar - u nas też masa rzeczy wyladaowała w koszu ...powodzenia Karolo i mam nadzieję, że szybko się odgrzebiesz i wrócisz do blogowania :) czekam neicierpliwie na jakieś dzieła :)

      Usuń
  6. Cieszę się, że kolczyki się spodobały :)
    Na pewno przeprowadzka ciężka sprawa, sama jedną przeżyłam :) Ale ile radości sprawia potem fakt, że jesteś już w swoim mieszkanku :) Trzeba zacisnąć zęby i przetrwać najgorsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)