poniedziałek, 24 czerwca 2013

...

...wiele kobiet, różne podejścia do życia, różne gusta, style, prace, zainteresowania, podejście do dzieci, wiek, doświadczenia - połaczyła nas pasja i fakt, że jesteśmy mamami, które chcą coś zrobić ze swoim życiem ;)
Było inspirująco, ciekawie i wesoło :)  Chętnie powtórzę takie spotkanie :) 
A wnioski - cóż dawać z siebie 110% i walczyć o swoje :) nie zniechęcać się, nie poddawać, traktować wszystko jako wyzwanie, a nie problem ;) 
Dzięki dziewczyny i do zobaczenia znów :)
Dziękują również mamussimieInce Cafe za organizację i super prezenty dla maluchów :)
Zdjęcia, póki co tylko dwa (mam nadzieję, że wkrótce Pan Fotograf udostepni więcej),  można zobaczyć tutaj



A dla Inki Cafe przy okazji powstał kubek :) na pamiatkę "zlotu"




A już jutro kilka słów o rozdawajce i obiecany tryptyk ;) 
Miłego dnia :) 

6 komentarzy:

  1. na pewno było świetnie, a ja już się szykuję na sobotę u Małopolanek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten kubek ;) pasowałby do mojego pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie spotkania! Może kiedyś załapię się na takie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda cieszę się, że mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było...potwierdzam...nie mogę się doczekać kolejnych i kolejnych spotkań, a kubek jest extra:) babsie zresztą też ;P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)