wtorek, 2 lipca 2013

Krakowskim targiem


Witajcie z samego rana 
Obiecałam wczoraj, że coś Wam pokażę i oto nowa skrzyneczka (a w sumie dwie- bo powstały dwie takie same)
Skrzyneczki mają być prezentem dla dwóch rodzin włoskich... koncepcji bylo wiele, różne pomysły, różne wizje ... w końcu powstały dwie, takie jak widzicie poniżej. 
Obie mają jeszcze białe wstążeczki - nie udało mi się już ich uwiecznić ... jest jeszcze jednak szansa, gdyż w głowach "klientów" powstał jeszcze jeden pomysł - ale z nim muszą się dopiero przespać :) 
Być może skrzyneczki ulegną jeszcze małym przeróbkom - powstała bowiem wizja smoka wawelskiego umieszczonego na wieczku... 
Zobaczymy :) 






Miłego dnia kochani :)



8 komentarzy:

  1. wyszły fajnie choć dość surowo jak na Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wieczko z konturem i zaznaczonym Krakowem bardzo mi się podoba. Minimalistycznie i wymownie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł:) Myśle że smok na wieczku będzie fajnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skrzynka, ten smok to fajny pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy ten smok to nie za wiele...ale jak zawsze okazuje się po fakcie...mi tą wersja z kulturami pl się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, smok to super pomysl!:) Myśle, że się spodobają:D

    U mnie też niedlugo smoki zagoszczą na blogu, tylko oczu im brakuje:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lokalny patriotyzm:) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog.
    Będę wpadać częściej, do czego również zachęcam: www.vacuumshadow.blogspot.com

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)