poniedziałek, 26 maja 2014

Anioł

Witajcie !!!
Wracam do Was i obiecuję, że nie będę znikać już na tak długo :)
Sezon ślubny się rozpoczął i pracy coraz więcej :) zarówno tutaj jak i na szytemalowane :)
Co akurat bardzo mnie cieszy - jednak doba nie chce się wydłużać niestety :/

Ale do rzeczy ...
Dzisiaj dzień Matki. Przeżywam go na dwa sposoby :) jako mama i jako córka swojej Mamy 

A oto co dla niej zrobiłam :) pasuje do jej kolekcji aniołów na ścianie i kolorów w pokoju ...
Anioł, bo Ona jest moim Aniołem i Anioł, aby nad nią czuwał.
Obraz ma wymiary 100x40.













Miłego świętowania :) 


2 komentarze:

  1. OMG..... przecudowny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW niezwykły! jestem zauroczona! aż brak mi słów.. jest cudny!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)