środa, 4 czerwca 2014

Dla chłopaka :)

Witajcie kochani
Dzisiaj - z lekkim poślizgiem - pokażę Wam skrzynkę, która trafiła w rączki Michałka. 
Chłopiec uwielbia wszelkiej maści samochody i ma ich całą masę. Domyślam się, że skrzynek takich jak zrobiłam potrzebowałby więcej na pochowanie ich wszystkich, ale na dobry początek jedna musi mu wystarczyć ;)

Wszystkie elementy jak zwykle są namalowane przeze mnie ręcznie. 
Dodatkowo skrzynkę ozdobiłam odciskami kół by wyglądała jakby faktycznie po niej jeździły autka. 
W tym celu wykorzystałam małą resorówkę mojego syna - i malując opony odciskałam na skrzyni. 
Polecam ten sposób - odciski opon są niezwykle wiarygodne :)





Spokojnej nocy i do następnego razu.

A Babska w ciągłym biegu i ciągle coś maluje... niebawem zobaczycie kubek dla piłkarza i strażaka w jednym ;) kubki dla gromadki z przedszkola i skrzynię dla Karolka ... 
Zapraszam do zaglądania 

2 komentarze:


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)