piątek, 16 listopada 2012

Serwetnik, Bure Misie i wyróżnienie :)

Witam serdecznie 

Dzisiaj kolejna rzecz z serii "Xmas" ;) 
Serwetnik w kolorystyce jak prezentowane wcześniej świeczniki :) 
A już niedługo kolejne "Xmas-owe" inspiracje, skrzynia w stylu "afro" i coś dla mojego Malucha ;) Pomysłów mam mnóstwo, szkoda tylko, że doba taka krótka :) 







Chciałam Was także zaprosić do udziału w imprezie zorganizowanej na rzecz Fundacji Bure Misie wspierającej osoby niepełnosprawne. Co prawda z misiami nie mam nic wspólnego, ale każda rzecz na licytację się przyda, dlatego poproszono mnie o przekazanie kilku drobnostek na akcję :) Oczywiscie zgodziłam się i przesłałam na licytację kilka moich tworów -  mam nadzieję, że przyniosa jakąś korzyść :) 

A o całej imprezie możecie poczytać tutaj -> Bure Misie :) 



I znów dostałam wyróżnienie  - z czego bardzo się cieszę :) 

tym razem od Kontrowersyjnej z http://kobietablogujaca.blogspot.com/

Oto pytania:
1. Gdybym mogła spełnić Twoje trzy życzenia, to jaka byłaby Twa prośba?
Tylko trzy? Oj chciałabym zdrówka dla mojej całej rodzinki, wygranej w totka ;) i jedno na zapas bym sobie zostawiła :)
2. Jakie jest Twoje ulubione danie? Podasz przepis?
Oj nalesniki :) Mąka, jajko, mleko i tyle ;) pycha
3. Jakie jest najważniejsze miejsce w Twoim życiu?
Najważniejsze miejsce ? Nie mam - ważne zebym była przy mojej rodzince (mężu i synku ) a miejsce nie ma znaczenia :)
4. Każdy ma swoje codzienne, ważne rytuały, a Ty masz jakieś?
Każdy dzień jest inny i mnie zaskakuje - ostatnio codziennym rytuałem jest karmienie i przewijanie ;)
5. Gdyby na świecie miała zostać jedyna, jedyna piosenka, czy utwór muzyczny, co by to było? Podziel się :)
Jedna? Byłaby to pewnie:




6. Jeśli ktoś zbudował wehikuł czasu to cofniesz się w czasie, czy przemieścisz w przyszłość. Dlaczego?
Cofnę w czasie do lat 60. :) albo 20. albo jeszcze wcześniej to starożytnej Grecji :)

7. Co sprawia, że jesteś pełnią szczęścia?
Hmmm ja pełnią szczęścia nie jestem , ale życie i wszystko co z nim związane  daje mi szczęście :)

8. Jaki byłby idealny Twój dzień?
:)

9. Czego nie znosisz robić?
Prasowania !!! nienawidzę ;)

10. Twój sposób na nudę?

Synek i blog ;)

11. Kto jest Twoim bohaterem, idolem, autorytetem?
Nie mam takiej jednej osoby :) Jest wiele z których życia, zachowania, postepowania czerpię i na których się wzoruję, ale nie ma idealnej osoby więc nie ma też idealnego wzorca ;)

Celem tej zabawy jest przekazanie wyróznienia kolejnym osobom, ale przekazałam je ostatnio nie dalej jak kilka dni temu więc tym razem przerwę łańcuszek...
Wybaczcie !!!

I miłego weekendu życzę :) 

4 komentarze:

  1. No tak czas to główny winowajca wszystkiego...wciąż go brak...mimo to świetnie sobie radzisz przy maluszku, choć ja przy Mani takiej maleńkiej wspominam bardzo pozytywnie z racji sporej ilości wolnego czasu, no ale wtedy ni pisałam bloga;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór jest kapitalny. Pasuje do wszystkiego. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste te gwiazdki, a każde rzecz wygląda wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)