poniedziałek, 26 listopada 2012

Licytacja Xmas-owa



Witam Was 
Dzisiaj pogoda nas rozpieściła i chyba tym słońcem chciała przeprosić za ostatnie mgły ;) 

Ale do rzeczy :) Stwierdziłam, że dawno nie było u mnie na blogu licytacji, a że Mikołaj i Święta zbliżają się wielkimi krokami, to nie ma co przedłużać ...
Licytacja trwa od dzisiaj do piątku do 30 listopada do godziny 20:00 :) 

Zasady są takie jak zawsze (więcej na ich temat -> TUTAJ )
lub po kliknięciu na banerek widoczny po prawej stronie 




A teraz pokażę Wam co udało mi się zrobić z materiału prezentowanego ostatnio :) 
Są to ozdoby, które również można zawiesić na choince przewlekając tylko nitkę ;) 
Ozdóbki mają około 7-10 cm i są to dwie gwiazdki (jedna większa druga mniejsza), choinka i laseczka ;) 
















Miłego dnia wszystkim :) 

Magda

3 komentarze:

  1. Szalenie mi sie podoba ten materiał!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten materiał! jak ikeowski kubek, którego o mało ostatnio nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)