sobota, 27 października 2012

Candy :)

Witam wszystkich 
Oj weekend nie nastraja do niczego... tyle planów ambitnych było, ale w taką pogodę zdecydowanie wygrała szarlotka, kawa i popołudnie w zaciszu domowym :) 
W związku z tym, że pogoda w niektórych rejonach Polski już iście zimowa (oj wybaczcie - mam wrażenie, że zimę wykrakałam poprzednim postem ;) ), postanowiłam ogłosić Candy - Candy Przedmikołajkowe (kończy się 30 listopada o 24:00 - tak by przesyłka dotarła na 6 grudnia do zwycięzcy) 
W skład wygranej wchodzi pomalowana (oczywiście przeze mnie)
mała skrzyneczka z niespodziewajką w środku ;) 




Zasady Candy wszystkim są chyba znane, ale dla pewności przypomnę :
1. Bardzo proszę o umieszczenie komentarza pod tym postem - wyrażającego chęć udziału w Candy :)
2. Proszę również o podlinkowanie zdjęcia z informacją o Candy i umieszczenie go w widocznym miejscu na swoim blogu (najlepiej w pasku bocznym).
3. Nie jest to konieczne, ale bedzie mi bardzo miło, jeśli dodacie adres bloga do "obserwowanych" :)
4. Niech nie martwią się ci, którzy nie blogują - bo wystarczy, żeby zostawili w komentarzu swój adres mailowy :)
 5. Jeśli ktoś wykazywałby chęci, to oczywiście będę również wdzięczna za informację/wpis/polubienie na fb (TUTAJ)

Zapraszam wszystkich do zabawy :)
Powodzenia !!! :)

Magda

98 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Superancko:) W ulubionych mam od dawna, także tylko baner mi został:) Pozdrawiam i jestem bardzo ciekawa co w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdeczko, czy Ty myślisz, że my ciekawskie łatwo przetrwamy do losowania zachodząc w głowę co tam w środku...?? No cóż, trzeba ćwiczyć cierpliwość...! ;)
    Zapisuję się z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się oczywiście, ciekawość mnie zżera co może znajdować się w środku tej pięknej skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromna przyjemnością przystanę i ja;))
    Ciekawość jest a i owszem;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Och no zapisuje sie oczywiscie:))) lubie takie niespodzianki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotarłam i ja, oczywiście zgłaszam się i liczę na szczęście, którego ostatnio mi brak :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Koło takiej skrzyneczki nie przejdę obojętnie :D Zgłaszam się oczywiście i dodam że była w tym roku bardzo grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo... skrzyneczka śliczna, a do tego jeszcze cosik w srodku... to ja barrrdzo chętnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dołączam do grona biorących udział:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią się zgłaszam. :) skrzyneczka piękna, zawartość pewnie też. :)
    olapoczta97@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie! no pewnie, że się ustawię w kolejce:))) piękne cuda:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna skrzyneczka, w kolorze, który lubię, więc oczywiście dopisuję się do listy chętnych. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    Blog : http://inspiration-niki.blogspot.com/
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiscie, ze sie zgłaszam :) Obserwowałam juz wczesniej, bannerek dodałam w pasku bocznym, fb nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jak ja strasznie jestem ciekawa tej niespodziewajki ukrytej w skrzyneczce!!!
    P.S. Mnie zima też zaskoczyła, popsuła plany i zdenerwowała moją kocicę...
    P.S.2 ponieważ nie bloguję zostawiam maila na Candy - wlodarczyk.justynaa@gmail.com

    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak ja strasznie jestem ciekawa tej niespodziewajki ukrytej w skrzyneczce!!!
    P.S. Mnie zima też zaskoczyła, popsuła plany i zdenerwowała moją kocicę...
    P.S.2 ponieważ nie bloguję zostawiam maila na Candy - wlodarczyk.justynaa@gmail.com

    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rowniez nieśmiale staje w kolejce , przepiękną skrzyneczka no i bardzo jestem ciekawa co tam schowałas w środku :)
    sylviam@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. heh ;) widzę, że już wszędzie zrobiło się zimowo, świątecznie, mikołajkowo... po prostu Era Renifera nadeszła... ;) pozdrawiam cieplutko ;)

    p.s. nie biorę udziału w Candy - tak po prostu zaznaczam, że jestem ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm uwielbiam niespodzianki :)
    Staje więc w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  21. Tutaj to muszę być :) U mnie też śnieg ;) wykrakałaś hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale te Candy ,,pachnie ''świątecznym klimatem !!!Prezent od Św. Mikołaja ??? Czemu nie,w tym roku byłam bardzo grzeczna:)) Ustawiam się w kolejce .Serdecznie pozdrawiam Agata

    agatanicole@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. skrzyneczek nigdy za wiele! a takich ślicznych to już w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sie bardzo chętnie zapisuję na to piękne przedswiateczne candy. A po południu jak wróci moje dziecko ze szkoły, spróbuje polubić na fb ( bo sama na razie tego nie ogarniam:))
    m.
    p.s. zapraszam też do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna skrzyneczka i oczywiście zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się z przyjemnością. Może mi się trafi coś na Mikołaja.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. spróbuję i ja:)
    niech Mikołaj ma lżej w tym roku i chociaż jedną niespodziankę przyniesie listonosz ;)

    senninha@vp.pl
    i obserwuję
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem strasznie ciekawska, więc zapisuję się z przyjemnością na niespodzianeczkę w tej ślicznej skrzyneczce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam niespodzianki...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością dołączam do grona oczekujących na szczęśliwy los. Jestem ogromnie ciekawa zawartości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam!!!Cieszę się,że miałam okazję poznać Twój blog ;)Zapisuję się z miłą chęcią,gdyż nagroda jest przeurocza!!! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam niespodzianki :)
    pod koniec listopada mam urodziny i imieniny
    prezent jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niespodzianki to to co lubię najbardziej :)
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. no to jak ta śliczna skrzyneczka jest jeszcze z niespodzianką, to ja sobie nie odmówię udziału:)))) chętnie się zapisuję i zamieszczam oczywiście banerek u siebie.
    pozdrawiam Cię przed-zimowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie prowadzę bloga ale polubiłam profil na FB i udostępniłam wpis konkursowy
    Aneta J atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zimowa bardzo chętnie przygarnie zimową skrzyneczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam świąteczny czas:)
    ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  38. No to i ja się zgłaszam :) Link do Candy w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    dodałam baner na moim blogu: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką przyjemnością dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wygląda, przydałaby mi się taka skrzyneczka na moje wytwory lub po prostu biżuterię :) Oczywiście się zgłaszam. Baner opublikowany na http://violettxq.blogspot.com/. Pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. z chęcią dołączam :), bloga nie posiadam, ale polubiłam na FB i wstawiłam tam informację o candy: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/288558894593903
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szarlotka, kawa, troszkę inspirującej ciszy - zawsze i wszędzie, ale takie czerwone cuda to tylko u Ciebie. ^^ W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo, bardzo chętnie wezmę udział! Pozdrawiam, Ania :)
    aniagwozdz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam,sliczne candy wiec jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie i nastrojowo na Twoim blogu :) Z ogromną przyjemnością zapisuję się w kolejce :)
    Pozdrawiam jesiennie - Ania PL
    piwonia57@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. robisz kochana tak piękne rzeczy, że nie mogę się nie ustawić w kolejce:-)) kolczyki wylicytowane u Ciebie noszę i wszyscy podziwiają :-))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyrażam chęć ;)
    Obserwuje: czarownica.renesmee
    Baner : http://www.lawendowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. z przyjemnością spróbuję szczęścia w Twojej rozdawajce:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek tu: http://sonea.uchwycone-chwile.pl/candy/

      Usuń
  50. JA spróbuję też!
    martahadamek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Śliczna skrzyneczka. Zapisuję się też.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  55. juz na blogach robi sie swiatecznie!

    zapisuje sie na candy :)

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zglaszam sie :)
    Magdalena x
    threw.me@gmail.com
    banerek: http://mescosmtiques.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. jestem ciekawa, co tam w środku się kyrje:)
    zgłaszam się :)
    pozdrawiam,
    ola

    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. wyrażam chęć! :)
    sliczny czerwono bialy konkursik! :)
    czekam z niecierpliwością!
    pozdrawiam cieplutko!
    i zapraszam do mnie:
    http://prettyunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo zimowe candy, a takie ciepłe zarazem.
    Zgłaszam się i ja. Bardzo ciekawa jestem, co to za niespodziewajka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak ja lubię niespodzianki i niespodziewanki :P
    Zgłaszam się!

    korzystając z okazji zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :) Obserwuję już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  62. ustawiam sie i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyrażam chęć udział :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Zauroczyło mnie to pudełko a to co w środku ma być zaciekawiło.
    Cieszę się że tu trafiłam i z przyjemnością wezmę udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja dołączam do grona spragnionych candy :p

    kajkah@wp.pl

    ps. fajny blog - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział :)
    Ciekawość zżera :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. skrzyneczka jest śliczna, marzę o takiej na zimową herbatę :)

    obserwuję jako Martyna R.
    Ciepłości :)

    mar.rydz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo energetyczne pudełko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się :)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. cudne cudowności :) i jak tu nie być chętną

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudności :):):) Ustawiam się w kolejce :):):)

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam czerwień!!!!!!!
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Również uwielbiam czerwień, więc wyrażam chęć wzięcia udziału... i ustawiam sie w długaśnej kolejce ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Takie ładne świąteczne pudełko:) Bardzo chętnie wezmę udział
    horcia91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się i wstawiam baner u mnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    можно с вами? i LIKE!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkie warunki spełniłam, więc grzecznie czekam w tej długiej kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce po przepiękne pudełeczko:) Szczerze mnie powaliło - rewelacyjnie wygląda:) informacja o candy na moim blogu http://www.domowezacisze.tychy.pl/candy Zapraszam do odwiedzin:)

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  80. Ooo ^^ jak miło ;p jestem setnym obserwatorem;) nie obserwowałam wcześniej ale na wszelki wypadek informuję ;)
    Zapisuję się też na candy ;)

    Banerek tutaj: handmadepati.blogspot.com

    Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  81. Jezu....patrzac na caly blog to na pewno bedzie to cos cudnego!! Wiec pomarze sobie ..
    :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się :)
    Udostępniłam na facebooku :)
    Agakonda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też się przyłączam ;)
    banerek na blogu wrzucony.
    Na FB też polubiłam.
    Mail: mocarska.katarzyna@gmail.com
    Blog: http://katarzyna-m.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  85. marina_niki@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  86. Lubię takie niespodzianki! Zatem ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  87. I want also!http://vanushinstaff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkie punkty wypełniłam prawidłowo.. ustawiam się w dłuuuhiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się :)
    Banner na moim blogu: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Obserwuję (puszka)
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    Lubię na fb (Paulina A. D.)

    OdpowiedzUsuń
  90. Staję grzecznie na końcu kolejki i gratuluję świetnego bloga...

    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  91. Edyta, już nie jesteś na końcu kolejki :) Dopisuję się z ogromną ochotą na wygraną :) Banerek na ifgift.pl też już przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Lepiej późno niż wcale. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się :)
    Baner na blogu http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  94. Twitter is but one social site that may leverage the marketing methods
    of many web marketers, to gain success in online business. -Once you build up
    a relationship with your followers, ask them to recommend your profile
    to their friends and other users and offer to do the same
    for them. Basically, why would anyone would
    want to follow Twitter when the tweets decline in value.


    Also visit my web blog: Buy Twitter followers uk

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)