wtorek, 2 października 2012

Wyniki Candy


W związku z faktem, iż październik na dobre się zaczął, przyszło mi wylosować zwycięzcę mojego Candy :) 
Chciałam gorąco WSZYSTKIM podziękować za udział.
Nie sądziłam, że aż tylu chętnych się zgłosi i teraz, aż mi się serce kraja, że tylko jedna osoba zostanie obdarowana - trzeba ulepszyć chyba zasady candy :P 

Tak czy inaczej losowanie odbyło się kilka minut temu ;)
brało w nim udział 68 osób, które wyraziły chęć uczestnictwa :) 


Osobą wylosowaną ( nr 5 ) jest Kasia z m.13

serdecznie gratuluję i bardzo proszę o kontakt mailowy
w celu uzgodnienia szczegółów wysłania przesyłki :) 


pozostałym jeszcze raz BARDZO dziękuję i zapraszam już wkrótce 
niedługo nowe Candy :) 
(spodobało mi się strasznie takie "candowanie";) )



A tutaj jeszcze pochwalę się co powstało wczoraj. 
W związku z tym, ze do Dnia "0" pozostało niewiele,
a dziecię moje nie ma jeszcze urządzonego kącika (czy zła ze mnie matka (?) ;D ) 
postanowiłam zrobić zabawkę - kolorową kostkę z filcu, która grzechocze ;) 
(w środku jest pojemniczek z ryżem ) 





Miłego dnia wszystkim życzę 
Magda

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy :)

    Madziu a kostka bardzo fajniutka! Chyba ten filc nie taki straszny co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a daj mi spokój :P ja to Was dziewczyny z tym filcowaniem podziwiam ;) gdyby nie fakt, że mam jeszcze trochę skrawków i będę musiała je wykorzystać to sama nie wiem czy bym nie zrezygnowała całkiem :P
      naprawdę wielki szacun dla Was, za takie literki równiuteńkie, za takie zwierzątka dopieszczone, za te szczegóły tak pieczołowicie wykończone :)

      Usuń
  2. gratulacje dla Kasi i dziękuję za zabawę, a kocha jest świetna!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Kasi :))
    Własnoręcznie zrobiona zabawka - bezcenne Kochana !!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i dziękuję za miła zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i czekam na kolejne takie zabawy :)
    Zabaweczka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę! dzięki za zabawę!
    Powiem, Ci, że my kącik urzadzaliśmy powoli i się nei spieszyłam.. A zabawka jest świetna chyba dziś wybiorę się po filc, choć nie wiem czy będzie gdzieś w moim miescie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i czekam na kolejną. Kosteczki gratuluję - cudowna - i mówię to jako fanka filcowych drobiazgów. Ty kontra filc = 1:0 ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tym ryżem w środku :)))
    Gratuluję zwyciężczyni! Bardzo fajne są te podkładki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Kasi;)
    Wspaniałości z filcu czarujesz Madziu;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę:)) a kolorowe kostki super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby każda zła matka robiła dzieciom takie zabawki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, kolorowa kostka - na pewno spodoba się maluszkowi. :) Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę! Renia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Zwyciężczyni:)
    Dziękuję za zabawę.

    PS. Owca taka jakaś... zaskoczona?;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie było zobaczyć śliczne prace . Gratulacje Kasi .

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni,

    a kosteczka jest cudna :)

    jak kupiłam dzwoneczki, bo też przymierzam się do zrobienia tego typu zabawki, ale o ryżu nie pomyślałam...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a niech to! świetna kostka! właśnie zamówiłam filc, aaaaaaaaaaaaa! jak nic zgapię pomysł od Ciebie. można?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)