środa, 24 października 2012

Prezent

Pisałam Wam niedawno o skrzyni, która została ozdobiona afrykańskimi motywami :) 
Wczoraj trafiła ona w ręce Karoliny z crafto-landii
(mam nadzieję, że spodoba się osobie, która ma ją dostać :) ) 

A oto co dostałam od Karoliny. Konik morski idealnie będzie pasował do pozostałych ozdób nad łóżeczkiem Małego, których autorką jest również Karolina :) 
Jest dwustronny, a powieki wykonane są z jakiejś farby wypukłej (?) - nie wiem dokładnie, ale wygląda to rewelacyjnie :) 

Dziękuję bardzo 






A teraz trochę Świątecznie :) 
Co prawda do Bożego Narodzenia jeszcze sporo czasu, ale zauważyłam, że na niektórych blogach zaczyna już panować klimat świateczny :) Mój mąż się śmieje, że świat blogów to trochę jak świat mody, sezon albo dwa do przodu - na jesień kolekcje zimowe, w zimie kolekcje letnie ;) No cóż, tak faktycznie trochę jest.
W związku z tym i ja niedługo zaprezentuję Wam moje pomysły na świąteczne dekoracje i trochę nietypowe kartki świąteczne, które mam nadzieję pojawią się już w następnym (no może za dwa) posty ;) 


A póki co chciałam Was zainteresować troszkę pomysłem Izy z corali-art na świąteczną wymiankę :




Miłego dnia wszystkim życzę :) 

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten konik morski:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent,będzie pasował idealnie;)
    Twój mąż jest spostrzegawczy...;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli wkręca się w świat blogowy - tzn wybacza mi nadmierne przesiadywanie nad blogiem :P

      Usuń
    2. No to jest problem, mojego M. więcej nie ma niz jest ale i tak się domyśla, że każda wolna chwilę spędzam w blogosferze;) Ale z drugiej strony widzi ile przyjemności mi to sprawia;)))

      Usuń
  3. śliczny ten konik morski:)a do wymianki już się zapisałam, dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny konik :) my też dostaliśmy misia :P Do świąt Madziu niedaleko, ani się obejrzysz już mikołaj :) Zapraszam wszystkich :)
    P.S. Jak to napisała kiedyś Karolina - jesteśmy szybsi niż Coca-cola :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) bo jeszcze nie widziałam reklam z coca- coli :P chociaż w sklepach juz mozna dostac ozdoby swiateczne ;)

      Usuń
  5. Jaki urokliwy ten konik :))
    Pozdrawiam - miłego dnia życząc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konik - świetny. To oko jest faktycznie fascynujące :) A co do spostrzeżenia małżonka - ja, jeśli chodzi o sezony jesienne i zimowe, nigdy nie wybiegam na przód (bo z czego się tu cieszyć, jak zimno), a wręcz przeciwnie - w pracach z nostalgią wracam do kolorowej i ciepłej wiosny czy lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę zime od jesieni - dlatego już sie cieszę na snieg i Święta :)
      ale faktycznie cieżko rozstać się z latem :)

      Usuń
  7. ale fajny ten konik:)))
    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że konik przypadł do gustu :)
    Oczka zrobione peczniejącymi farbkami do tkanin:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)