czwartek, 11 października 2012

Jesień w kolorach tęczy - zielony

Witam wszystkich w to słoneczne (póki co) południe z kawusią :) 
Dzisiaj motywem przewodnim będzie zieleń - choć szczerze powiem, że "jesienna zieleń" niczym nie przypomina tej "delikatnej wiosennej" albo "soczystej letniej" :) Jesienna przypomina mi bardziej kolor khaki albo wymieszany z takim żółtym/musztardowym odcieniem ....
Tak czy inaczej jest jej sporo nawet w październiku
- choć dominują oczywiscie brązy, żółcie, pomarańcze i czerwienie :) 
Ale zieleń to jeszcze nic :) wyzwaniem będzie dopiero przyszły tydzień i kolejny (niebieski i granatowy :P ) 
Już chyba muszę zacząć zbierać pomysły :) 



A póki co miłego dnia Wszystkim życzę :) 

7 komentarzy:

  1. Oj tak, sama biorę udział w wyzwaniu i ciągle w głowie mi siedzi ten niebieski i granatowy. Ale to nic - damy radę ;)
    Twoja zieleń bardzo rześka i świeża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieje ze cos jednak uda się wykombinowac z tym niebieskim i granatem :P

      Usuń
  2. Super, świetna jest ta zabawa, żałuję, że nie wzięłam w niej udziału;( tak czy inaczej można pooglądać wspaniałe zdjęcia i inspiracje jednocześnie;) zieleń w Twoim wydaniu jest mega soczysta;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiło się tu tak kolorowo - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zielone inspiracje:))) podoba mi się ten zielony spinacz:)))
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)