środa, 10 października 2012

Home sweet home

Miałam się chwalić, więc się chwalę :) 



Po moich kombinacjach z dremelem powstała taka oto podstawka/obrazek...



Ja użyłam jej jako podstawkę pod świeczki zapachowe, ale równie dobrze można oprzeć ją o ścianę, albo zawiesić na przykład na sznurku parcianym/kolorowej wstążce na ścianie, w przedpokoju ;) ewentualnie można dowiercić z tyłu otworek i zamontować hak tak by zawiesić na gwoździu...
dowolność i kreatywność w tym temacie rządzi ;) 
Wszystko ręcznie malowałam oczywiście, żeby nie było podejrzeń, że elementy są doklejane ;) 
oczywiście jakby komuś się spodobała to zapraszam ;)
istnieje również możliwość umieszczenia innego napisu/wzoru :) 








Miłego popołudnia Wam życzę :) 


3 komentarze:

  1. Ooo...super, deco mnie dobiły, są genialne;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No takiego doła miałaś, a jak wzorki namalowałaś to szczęka opada :) Super!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)