poniedziałek, 8 października 2012

Powrót drewna

I jak obiecałam, tak też zrobiłam :) 
Oczywiście cała reszta pomysłów w głowie, więc będzie się działo...



Mój M miał niedawno urodziny, imieniny - i jakby tego było mało dzień faceta też się napatoczył - okazji bez liku więc dostał (ode mnie oczywiscie :P ) w prezencie Dremel - zakochany po uszy po prostu w nim - ale i ja się do niego przekonuję ;) 
pozazdrościłam Al z Czarów z drewna jej pracowni, gdzie ma cały sprzęt i wszystko co tylko jest niezbędne do obróbki drzewa i też w moim M 1/2 chciałam jakąś cząstkę tego warsztatu wprowadzić (miejsca niestety niewiele). 
Tak więc dzisiaj trochę przetestowałam, powierciłam, poszlifowałam (choc nie ukrywam, że napaliłam się na taki swój warsztat strasznie - ale to może za rok jak już na wsi wylądujemy ;) ).
Wiem też, że ten mały/podstawowy zestaw niedługo (stopniowo oczywiscie ;) ) trzeba będzie powiększyć, bo jednak brakuje mi kilku nakładek ;) ale zaraz będzie Mikołaj, Swięta, moje urodziny - więc myślę, że skompletuję/emy zestaw, który i mojemu M i mnie będzie odpowiadał ;) 
Póki co pozostaje mi testowanie i "zabawa" drobnymi rzeczami, z tym co mam ... 

W związku z tym, że M chwali się mną w pracy ( kochany :* ), kumpel przyniósł mu kilka deseczek
"... a niech sobie Madzia robi, może coś z nich stworzy skoro tak drewno lubi..." 
i jak tu ich nie wykorzystać :) 
co prawda nijak sie to ma do litego drewna, jego zapachu i faktury, ale jednak zawsze to drewno z którym wiele można zrobić ;) 

Trochę się rozpisałam, ale wstęp musiał być jakiś 
A oto efekt moich wysiłków - oczywiście nie jest jeszcze wykonczony ;) 
ale to już niebawem !!!







Miłego dnia wszystkim życzę :) 







13 komentarzy:

  1. Czasem największym problemem jest właśnie sprzęt, mimo chęci i pomysły są...najważniejsze że sobie radzisz;) wiem że przy szydełkowaniu nie ma tyle bałaganu (pyłu i wiór) ale mimo to nie mam swojego miejsca na dzierganie , więc tułam sie to tu to tam...nie ukrywam że marzy mi się MOJE atelier;)))
    Buziaki Madziu;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem Ci ze teraz po przeprowadzce mamy dla siebie tylko 2 pokoje i to malutkie wiec i tak ciezko jest z miejscem :/ tez mi sie marzy wlasnie taki warsztat, albo chociaz caly pokoj dla siebie na swoje przybory, materialy, farby itp - teraz to jakas prowizorka i wszystko poupychane po katach :/ ale nadejdzie taki dzien... :P

      Usuń
  2. No taki sprzęt fajna sprawa, szczególnie jak lubi się drewienka :) Życzę dużo weny i wielu inspiracji i czekam na efekty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O dremel :) Fajne mają bajery :) Mi to się marzy glue gun od nich :) A takim silniczkiem bawiłam się w technikum dentystycznym modelując np mostki, ząbki itp ;)
    I powiem Ci ładnie Ci to i równiutko wychodzi to grawerowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widzialam ten glue gun :) superowa sprawa :)
      a mi sie jeszcze marzy taka koncowka do dremela ale do grawerki typowo ;)
      z takimi cienkimi (jak dentystyczne) ostrzami :)
      ale to z czasem ;)

      Usuń
  4. Tworz, tworz kochana! Jestem bardzo ciekawa efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. och teraz to będziesz działać! dużo pomysłów życzę:))) i ciekawa jestem cóż to będzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) bede bede :) pomyslow juz kilka jest tylko teraz wymagania sprzetowe mam wieksze równiez :P

      Usuń
  6. no to pozostaje tylko życzyć mnóstwa inspiracji i sił na tworzenie:) no i oczywiście szybkiego skompletowania zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak wlasnie - bede teraz kompletowac sprzet :)

      Usuń
  7. na kolejnym blogu widzę tego dremela, o co z tym chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka miniszlifierka która umożliwia wiercenie, szlifowania, grawerke itp w roznych materialach - co prawda to nie to samo co narzedzia które Ty posiadasz w swoim warsztacie i nie da się nim duzych kawałków drewna obrobić (tylko taka "wykonczeniówka" raczej ) ale daje jakas tam mozliwosc pobawienia sie z drewnem :)

      Usuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)