wtorek, 2 kwietnia 2013

Wyniki Candy :)



W ramach wstępu, chciałam Was ogromnie przeprosić za ten lekki "poślizg" z ogłoszeniem wyników :/
mam nadzieję, że wybaczycie :) ale może i dobrze wyszło, bo wczoraj ktoś mógłby pomyśleć, ze wygrana to prima aprilisowy żart ;) 
Ale do rzeczy :) 

Wygraną osoba jest evellon  :) 


 gratuluję wygranej i proszę o dane do wysyłki na adres : babskieblogowanie@gmail.com

aaa i żeby nie było, dolosowałam jeszcze dwie osoby (jak szaleć to szaleć :P ), 
które dostaną ode mnie małe drobiazgi 
są nimi :
Paulina Wiktoria
Rodzinka

gratuluję !!! :) 


Kochani i jeszcze jedno...
chciałabym Wam serdecznie podziękować za tyle miłych słów w komentarzach
i życzeń na kolejne lata blogowania :)
mam nadzieję, że starczy mi i cierpliwości i czasu ... 
tego drugiego chyba bardziej potrzebuję ostatnimi czasy ;)
dziękuję za tak liczny udział i zapraszam do zaglądania bo niedługo znów kolejne Candy :) 

miłego wieczoru 




20 komentarzy:

  1. Gratulujemy gromadce zwycięzców, tobie wszystkiego dobrego i dziękujemy za zabawę... do miłego

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i podziękowania za kolejną zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców :) dzięki za zabawę :)
    I kolejnych wspaniałych lat blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Może mi się wreszcie uda :P Tymczasem zadowolenia z prezentów życzę Wam dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę :) Czekałam na wyniki z zapartym tchem! Nie udało mi się, szkoda... ale gratuluję dziewczynom wspaniałej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zabawę i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie wierzę! wow.. już piszę emaila! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzców:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje zwycięzcom i dziękuje za zabawę;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. My?? Wowwwww nie wierzę!! Pierwszy raz w życiu :)))))) Dziękuję!! :)))))
    Super zabawa, gratulacje pozostałym :))
    Magda (dawniej Rodzinka :P) http://ciepelkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję tym co to szczęście mieli:)))

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)