wtorek, 23 kwietnia 2013

Żaba

Witajcie :) 
Wracam po kilku dniach przerwy spowodowanej rotawirusem :/ na szczęście obyło się bez wizyty w szpitalu, ale Mały nadal dochodzi do siebie - mam nadzieję, że niedługo wszystkie dolegliwości miną :)

A tymczasem przedstawiam Wam Żabę :) a w sumie nawet dwie :)
Bransoletkę w rozmierze dziecięcym zamówiła u mnie Madzia z bloga ciepelkowo
 (to nie pierwsza już rzecz wykonywana dla Niej :) ).
Miały być żabki - córeczka je uwielbia - i lilie wodne różowe i biale...
i są ! ;)

 


Aaaaa u Madzi wygrałam również Candy z czego się bardzo cieszę,
bo zaopatrzyłam się dzięki niej w wit. D3 i C dla mojego Małego :) 
Dziękuję :)



Miłego dnia kochani :)


5 komentarzy:

  1. Witaminki mam nadzieje, że się przydadzą :) Biżu młodej świetne!! :)) Dziękujemy! :) I zdrówka dla maluszka :** Biedny się pewnie wymęczył :(

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka żabka :) zauroczyła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla maluszka :) Mam nadzieję, ze wszystko będzie ok !!!
    Żabka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka bransoletka! I życzę zdrówka maluszkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne!

    to dużo zdrówka dla synka! ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)