niedziela, 14 kwietnia 2013

Na ludowo


Witajcie :) 

W życiu każdego (chyba) "handmejdowca" czasem przychodzą takie chwile, że nie wie co zrobić...
Tak było w przypadku TEGO właśnie projektu/zamówienia (patrz niżej)...

Miało być na ludowo, wytyczne od Madzi (która zamawiała już u mnie nie piwerszy raz)
z bloga ciepełkowo dostałam,
ale w sumie Ona sama nie chciała nic narzucać, nie miała gotowej koncepcji ...
wolała zdać się na mnie :)
(co oczywiscie cieszy mnie niesamowicie).
Gdy malowałam pojawiły sie dylematy ... czy pozostawić projekt takim jaki był (czarno-biały) czy dodać kolory :) 
Oj długo z Madzią rozważałyśmy czy tak czy siak, w końcu "stanęło na" kolorze - choć mi nadal obie wersje bardzo się podobają i szczerze mówiąc sama nie wiedziałabym co wybrać :)

A tak wyglada efekt końcowy :) 









Wersja czarno-biała




 

  A Wy jak uważacie ? Która lepsza? Ludowo kolorowo czy czarno-biało ?




Miłego wieczoru i spokojnej nocy Wam życzę :) 






18 komentarzy:

  1. Cudo! Uwielbiam motyw ludowy. W kolorze moim zdaniem lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zdecyodwanie kolor...

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje wspaniałe *-* niesamowite..

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś była zrobić ksero i jedną wersję pokolorować, a drugą zostawić b&w. obie są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli "na ludowo", to kolor wygrywa, wersja czarno-biała, choć ciekawa, to jednak robi wrażenie smutnej, co w/g mnie kłóci się z "ludowością" i folklorem, który zawsze kojarzy mi się z feerią barw i emocji :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja czarno biała to taka "nowoczesna ludowość" Podoba mi się bardzo:-) W kolorze też sympatycznie, ale jak dla mnie to black end white wygrywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stawiam na kolro, jest oszałamiająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ciekawiej i bardziej przemawia do mnie wbrew pozorom czarno biala :) Wyglada jak rycina z jakiejsc gazety lub wykroju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skrzyneczka :) jeśli chodzi o ludowośc to dla mnie zdecydowanie kolory, kolory, kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne:) Uwielbiam motywy ludowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Black & white a jakie ludowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekałam na ten motyw u Ciebie i się nie zawiodłam! Obie wersje wspaniałe, aczkolwiek myślę, że jak folklor, to zdecydowanie kolory:) cudnie wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowa zdecydowanie ładniejsza, taka żywa, wesoła i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wersje fajne :) Ale ja mam w domu jasno i czarno-biała by się zlewała. Smutno by było... Poza tym jak ludowo to właśnie kolorowo i TA właśnie skradła me serce w 1000000000%!! Jeszcze raz Ci bardzo, bardzo, BARDZO!! DZIĘKUJĘ!! Napatrzeć się nie mogę na to CUDO :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. LIEBSTER AWARD! Zapraszam do mnie po szczegóły! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam dodatki biało-czarne,śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest boski, a cały motyw rewelacja
    !!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)