poniedziałek, 30 grudnia 2013

2013/2014

Witajcie Kochani 

Jutro może mnie tutaj nie być, dlatego chciałam Wam dzisiaj złożyć najlesze życzenia noworoczne.
Nawet nie wiem kiedy minął ten 2013, a już jutro powitamy 2014 rok.
Mam nadzieję, że będzie obfitował w same piękne chwile,
że spełnią się Wasze najskrytsze marzenia,
albo chociaż nie będzie on gorszy od tego obecnego mijającego roku.

W telegraficznym skrócie chcę Wam tylko pokazać ile się działo u Babskiej w tym roku 


a i tak to nie wszystko :)


Dzięki Wam miałam co robić,
dzięki Wam miałam motywację i chęci,
dzieki Waszej obecności i komentarzom
miałam poczucie spełnienia i zadowolenia
dzięki Wam mam codziennie MEGA POWERA :)

Dziękuję Wam Kochani :)

Mam nadzieję, że w obecnym, albo powiększonym jeszcze składzie zobaczymy się w 2014 roku :)

Babska :*


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. i Tobie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj działo sie :)
    Owocnego Nowego Roku :*
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też wszystkiego najlepszego. Motywacji do pracy i tworzenia tych cudeniek :) Pozdrawiam, Mama A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych radosnych chwil w 2014 :)
    Buźka :*

    http://czymojzeszzrobicmikanapke.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziekuje za zyczenia!
    Na zdjeciach widac, ze miniony rok byl dla Ciebie kolorowy i pracowity. Oby Nowy rok byl lepszy, barwniejszy od poprzednich. Wszystkiego NAJ :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)