wtorek, 12 marca 2013

Andzia

Witajcie :) 

Tak tak właśnie Andzia przyszła mi do głowy jak zobaczyłam kurkę od Patrycji z blaszanego bębenka :) 

"Przyszła do mnie, nie wiem skąd,
zawróciła w głowie tak dokładnie;
[...]
Teraz już bez niej nie mogę żyć.
Wszystko, poza nią, jest nieważne;
świat w kolorach daje mi,
 ja i ona już na zawsze.. "
Oddział Zamknięty


Andzia przyleciała do mnei z drugiego końca Polski na wymiankę 


Andzia - kura znosząca smocze jaja :P 




A oto co poleciało do Patrycji :) 





Miłego dnia kochani !!!





21 komentarzy:

  1. Andzia? Hehe.. świetne kurka.. Andzia.. ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!
    No, ale żeby Andzia? :D hehe ^^
    na pierwszy rzut oka nie skojarzyłam, że to kura, no jakże mogłam nie zauważyć?! :P

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaa...andzia jest genialna!!! super wymianka! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wymianka! I z jednej i z drugiej strony same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocna Wasza wymianka! Oby wszystkie takie były! Gratuluję Andzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wszytskim życze tak udanej wymianki jak moja :)

      Usuń
  6. czy ja mogę twoje zdjęcia u mnie pokazać?

    OdpowiedzUsuń
  7. No same cudeńka, cudeńka !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komplementy :)
    z kolei, gdy do mnie doszła b&w pisanka, to nie mogłam się na nią napatrzeć. takie drobiazgi, i tak starannie! a finalnie pięknie i estetycznie.
    dobra, bo nam się w głowach poprzewraca od nadmiaru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymiana .Kurczak ładny tylko z czego on jest zrobiony.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)