piątek, 22 marca 2013

Piękna zima tej wiosny


Witam Was serdecznie w ten piękny "wiosenny " poranek - niestety wiosenny tylko z nazwy, bo w rzeczywistości śniegu po pachy i zima jak nie wiem :)

Ale co tam, u mnie już wiosna pełną parą :)


a oto nowa wersją bransoletki z dmuchawcem :)
ciekawe czy taka też przypadnie Wam do gustu :) 




obie bransoletki dostępne od zaraz w sklepie: 


albo po wysłaniu informacji na adres mailowy :
babskieblogowanie@gmail.com


i chciałam podzielić się z Wami jeszcze dwoma informacjami :) 
od dzisiaj można mnie spotkać w dwóch nowych miejscach :


oraz 




miłego dnia kochani :)






13 komentarzy:

  1. Uwielbiam dmuchawce we wszelkiej postaci, więc mi jak najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez je uwielbiam :) i ciesze się że się podobają :)

      Usuń
  2. Obie są cudne! Twoje prace robię na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię motyw dmuchawca, mam na ścianie naklejkę i zegar ;)
    podoba mi się wewnętrzny wzór na bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) oj tez mi się marzy dmuchawiec na ścianie :) ale jak to mowia, szewc bez butów chodz :P moze jak znajdę chwilę to sobie też zafunduję :)

      Usuń
  4. no i dobrze, że u Ciebie już wiosna, bo trzeba zakląć tą rzeczywistość :) obie bransoletki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) oj trzeba trzeba bo coś uparta ta zima w tym roku :/

      Usuń
  5. Ile razy widze dmuchawce tyle razy zachodze w głowe jak je robisz :) A do mojej dmuchawcowej branzoletki wlasnie szyje sobie bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz dwa trzy, kilka kresek i są :)
      ooo bluzka? hmmm ciekawa jestem efektu :)

      Usuń
  6. branzoletki przepiękne, takie delikatne, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. przynajmniej w takiej formie wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dmuchawce jak zawsze bezkonkurencyjne;)
    Miłego weekendu Madziu;*

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)