czwartek, 14 marca 2013

Kiermasz

Kochani 
Chciałabym Was serdecznie zaprosić na Wielkanocny Kiermasz Rękodzieła Artystycznego, który odbywać się będzie jutro w Klubie Kuźnia (Kraków Nowa huta) 
na os.Złotego Wieku 14
w godzinach od 10 do 18 :) 


Nie mogę się już doczekać!
zwłaszcza, że będę jednym z wystawców - więc jak już kiedyś pisałam, 
będziecie mogli na żywo zobaczyć nie tylko mnie :P 
ale przede wszystkim moje prace, pomacać je, ocenić 
i ewentualnie kupić ;) 
już nie mogę się doczekać by Was poznać 

Natomiast osoby, które zdecydują się w trakcie kiermaszu na zamówienie jakiegoś produktu,
otrzymają ode mnie upominek (dołączony będzie do zrealizowanego już zamówienia) ;)

Zapraszam jeszcze raz i do zobaczenia jutro :) 

10 komentarzy:

  1. powodzenia, boy wszystko się udało. Kraków to już nie mój zasięg.. mam dallleeekkko do was, ale to bardzo piękne miasto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu to jest w piątek :( buuuuuu
    Może następnym razem :)
    BUZIAK i Trzymam KCIUKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia ... szkoda faktycznie że nie w weekend :)
      i nie dziękuję zeby nie zapeszać :)

      Usuń
  3. Ja mam dalekoooooooo
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w pracy :( bo co to jest 50 km? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ no niestety przez organizację kiermaszu w pt wielu wystaców zrezygnowało a i ludzi pewnie bedzie mniej niż w weekend by było ...
      zobaczymy :)
      w kazdym razie miłego dnia w pracy ;)

      Usuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)