sobota, 16 marca 2013

Kiermasz, kiermasz i po kiermaszu :)


Witajcie :) 
Kilkanaście dni przygotowań, malowania, dekorowania, zarwane noce ;) ale warto bylo :)
Wczorajszy kiermasz był świetnym wydarzeniem i pomimo śniegu, paskudnej pogody i piątku, było wesoło i sympatycznie. Szkoda tylko, że zamiast kupujących pojawili się głównie "a-pacze" ;) ale i tak będę wspominać ten dzień z uśmiechem na twarzy :) 




Chciałam bardzo podziękować organizatorom i oczywiście Izie z corali-art za wspołne kiermaszowanie :P


Iza na codzień robi biżu, ale na kiermasz przygotowała masę kurczaków i kurek, jajek z tasiemek :) w szoku byłam jak zobaczyłam je na żywo :) prawdziwe dzieła sztuki :)





A to kurczak, który trafił do mnie :) jest kochaniutki i siedzi w koszyczku :) 
na Święta jak znalazł :) 
Dzieki Iza :)

Aaaa podziękowania również dla Justyny i Jej córki z galerii  Topaz za sliczną brasoletkę i dobry humor, który dzięki nim nas nie opuszczał :)






Informacje na temat kiermaszu i jakieś fotki ;) możecie znaleść tutaj :


miłego dnia kochani :) 

13 komentarzy:

  1. zaczarował mnie ten króliczek!!! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przedmiociki! Kiermasze tak to już wyglądają w ostatnim czasie, że więcej apaczy niż kupujących :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kiermasze, pełno tam pięknych rzeczy i mnóstwo inspiracji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się szalenie podobają tulipany, które malujesz na zdjęciu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu wspaniale rzeczy przygotowalas...no i bardzo milo Cie widziec:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuje za towarzystwo i mile spędzony dzień :) Twoja zakładka została "ukradziona" przez mojego męża, taki piękny zachód słońca namalowałaś :)
    Jeszcze raz dziękuje i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No poogda nie była waszym sprzymierzeńcem.. mnie też odstraszyła.... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam być, oj miałam i co? zasypało mnie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy potworzyłaś i dokładnie, miło Cię zobaczyć :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wielkim wrażeniem tego co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)