środa, 20 marca 2013

Kolczykowe szaleństwo

Witajcie 

W związku ze zbliżającą się wiosną - nie tylko w kalendarzu (mam nadzieję),
postanowiłam zaopatrzyć Was w kolczyki :P 
Dziś i jutro trwa u mnie na blogu
kolczykowe szaleństwo

 przez dwa dni - 20 i 21 marca
ceny kolczyków spadają do 8zł  
- dowolnie wybranych/widzianych na blogu/wymyślonych przez siebie kolczyków :) 

zamówienia można już teraz składać na adres:
babskieblogowanie@gmail.com




a oto kilka kolczykowych inspiracji ;) 







miłego dnia kochani :) 


6 komentarzy:

  1. sa niesamowite takie "lekkie" te obrazki, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, szczególnie te z dmuchawcami. Podobny wzór mam na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z dmuchawcami są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te z dmuchawcami są mega! szkoda, że już minęły czasy liceum.. bo bym zamówiła z kilka par.. teraz nie mam gdzie nosić;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalożyłam dziś moje dmuchawce i idę szukać wiosny :) świetne te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)