wtorek, 11 grudnia 2012

A cat is a PERSON ;)

Dzisiejsza skrzyneczka trafiła w ręce Ani :)
Pisałam Wam na początku grudnia, że niektóre prace mogę Wam pokazać dopiero w połowie lub pod koniec miesiąca pomimo tego, że są już i czekają na odpowiedni moment ;)
nie chcąc więc psuć Ani niespodzianki, mój prezent też czekał szczelnie zapakowany i dopero wczorajeszgo wieczoru mogła go otworzyć ;) 
Nie widziałam niestety jej miny, ale zapewniała mnie, że jej się podobał więc wierzę na słowo :) 
Niech służy długo i przynosi wiele radości i pożytku :) 







Miłego dnia kochani :) 

Magda

21 komentarzy:

  1. hahaha...hasło genialne;)
    Wspaniała skrzyneczka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. love it!
    nie jestem ogromną fanką kotów ale jeśli miałabym być jakimś zwierzęciem to z pewnością byłabym kotem! i to garfieldem! xD
    A cat is definitely a person!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się :) świetna skrzyneczka,

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna:)) Tekst świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koty, a ta skrzynka to po prostu mistrzostwo :) Już wyobrażam sobie zachwyt obdarowanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna a teksty bardzo prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj prawdziwe :) sama mam dwa koty i wiem o czym mowie ;)

      Usuń
  7. Fajny motyw na pudełeczko :) Ten kot oczy ma zabójcze oczywiście w pozytywnym znaczeniu.
    Mam nadzieję, że doszła do Ciebie paczuszka ode mnie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak dotarla :) super jest i dziekuje bardzo :)
      w sobote sie bedziemy chwalic ;)

      Usuń
  8. Jako właścicielka ( może powinnam napisać służąca :) ) mojej bardzo charakternej i kochanej kotki całkowicie się zgadzam z tekstem. Super pudełeczko!

    Pozdrawiam,
    Karolina
    xx

    www.betweentranslations.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny pomysł i wykonanie. Czuję, że ten pomysł mogę kiedyś pożyczyć :) Ach, zazdroszczę tej szkatułki mimo że jestem zdecydowaną psiarą :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)