poniedziałek, 10 grudnia 2012

Święta za pasem


Zbliżają się wielkimi krokami, nawet nie wiem kiedy to zleciało, dopiero było lato i jesień sie zaczęła, wyczekiwałam Wielkiego Dnia, a tu już grudzień i to w dodatku połowa (zaokrąglając :P ) ... 
Tyle rzeczy jeszcze do zrobienia, ogarnięcia, przygotowania, a przy małym dziecku dzień ucieka za dniem i czasu wiecznie brak na wszystko... ale cieszę się nawet czasem z tego braku czasu... wszystko muszę robić sprawniej - czuję, że żyję - tak intensywnie - choć czasem padam na twarz ;)
ale nie zamieniłabym tego wszystkiego na nic innego !
Ostatnio zauważyłam taką zależność, że gdy maluję, Mały nie będzie spał spokojnie w łóżeczku, musi być przy mnie, leżeć obok, na kolanach, albo chociaż w niewielkiej odległości ... chyba lubi zapach farby ;) będzie artystyczna dusza ? ciekawam ...


A dzisiaj pokażę Wam jedną z dekoracji świątecznych -> wersję białą,
 za niedługo wersję w czerwieni (bo i taka powstała).
Do miseczki można włożyć bombki, igliwie, świeczki, pierniczki, albo sianko, opłatek i postawić na wigilijnym stole. U mnie wersja z kuleczkami (ale o nich więcej w nastepnych postach), które mogą również zawisnąć na choince ;) 










Miłego dnia wszystkim :) 

Magda



13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na dekorację:) Pięknie to zrobiłaś!
    usciski dla Ciebie i maleństwa
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie! marzy mi się kubek w gwiazdki! już pewnie teraz nie zdążymy, ale za rok zróbmy wymiankę, chm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego :) ja sie chetnie pisze na wymianke z Toba :)

      Usuń
  3. Super zestawik stworzyłaś Madziu;)
    Uciekający czas przeraża i mnie...
    Uściski dla Ciebie i Synka;*

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę św mikołaja o talent plastyczny;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo te piłeczki pinpongowe to niezły pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie pileczki :P ale w sumie z pileczkami tez byloby fajnie ;)
      to sa takie kuleczki drewniane jak na korale (takie duze), mozna przez nie przewlec nitke albo wstazke i zawiesic na choince :)

      Usuń
  6. Kule w misie totalnie skradły mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miseczka i bombeczki oczywiście. Świąteczne rzeczy bardzo lubię i wszystko co zrobisz będzie mi się bardzo podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miseczka i bombeczki superaśne :) maleństwo na pewno ma duszyczkę artysty :) Obcując z Tobą podczas tworzenia twoich dzieł, "tworzenie" będzie dla niego naturalną koleją rzeczy :) A co będzie tworzył, czas pokaże :) Moje dzieciaczki od zawsze wciągam do wspólnych praca. Efekty widać naprawdę. Synek w przedszkolu bierze udział w każdym konkursie, córka rwie się w szkole do wszystkich zajęć pozalekcyjnych i konkursów również. To jest u nich nabyte, czy wrodzone sama nie wiem....... Na pewno warto żeby dzieci oglądały mamę w akcji.
    pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)