niedziela, 2 grudnia 2012

Wyniki Candy :)

Witam Was serdecznie 
i od razu przepraszam za lekki poślizg związany z losowaniem i ogłoszeniem wyników...
W ramach rekompensaty i faktu że do zabawy zgłosiło się mnóstwo osób (aż 98 !!! ) stwierdziłam, że nagrodzę dwie osoby :) 
Pierwsza dostanie widoczną na zdjęciu skrzyneczkę z jej zawartością, a druga niespodziankę, maly upominek  (który też pokażę, ale chyba jutro dopiero).

Ale do rzeczy :) 

Osobą wyłonioną przez system :P 
jest osoba z numerem 41 czyli myszelkahttp://myszelka.blogspot.com/

natomiast drugą osobę wybrałam z związku z faktem, iż napisała 100 komentarz w poście z Candy :) 
tak mi się ta liczba spodobała, że postanowiłam jakoś osobę, która tak trafiła, nagrodzić ;) 

i jest to Słonecznik z http://bambusowy-raj.blogspot.com/
(ostatni będą pierwszymi - a w zasadzie drugimi ;) ) 

(bardzo proszę o kontakt na maila babskieblogowanie@gmail.com )



Gratuluję !!!


Chciałam przy okazji WSZYSTKIM bardzo serdecznie podziekować za tak liczny udział w zabawie :) 
Nie spodziewałam się, aż takiej ilości osób i najchętniej każdemu podarowałabym jakiś prezent
- zwłaszcza że Swięta za pasem 

jeszcze raz dziękuję i zapraszam znów niedługo 
kolejne Candy już się szykuje ;) 


miłego dnia 
Magda



14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W piątek doszła do mnie paczuszka od Ciebie z wymianki Świątecznej. bardzo Ci za nią dziękuję, niespodzianka jest bardzo fajna. Urzekły mnie głównie te czerwone gwiazdki, są śliczne. Ja swoją paczuszkę do Ciebie wyślę w tym tygodniu (ok. środa-czwartek). Niestety nie będę mogła wcześniej tego załatwić, choć prezent już czeka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciesze sie ze sie podoba :)
      nie ma problemu :) czekam cierpliwie

      Usuń
  4. Ale niespodzianka :)
    Poprawiłaś mi humor :)
    Dziękuję za to wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze udalo mi sie poprawic Ci humor :)

      Usuń
  5. Gratuluje Myszelce :) ma dziewczyna szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję, cieszę się ogromnie ze wspaniałej nagrody :-) Maila wysłałam, mam nadzieję że doszedł. Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz pedze do Twojego candy :)
      a mail doszedl :)

      Usuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)