wtorek, 18 grudnia 2012

I znów koty ;)

Witam :) 
Znów pojawiają się u mnie Futra (jak określa koty znajoma ;) ) 
I co ja poradzę na to, że ludzie je uwielbiają :P 

Dzisiejsza skrzynka powędrowała już do Justyny :) Mam nadzieję, że jej się spodoba. Natchnęła ją ostatnio prezentowana skrzyneczka z kotami również i zapragnęła podobnej ...
Aaaaa podobno nie widać na zdjęciach wielkości skrzynki więce dodam, że ta ( i te z "afrykańskimi klimatami" ) ma  wys: 9cm, dł.34,5cm, szer.26,5cm. 





Miłego dnia kochani 
Magda


14 komentarzy:

  1. Aaaa...cudowna..mnie urzekło, bo kocham koty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie a jakże, nie zachwycam się motywem bo mam i zawsze miałam psa;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez miałam psa, i będe miała jak sie przeprowadzimy ;)
      w bloku jednak Małe dziecko, dwa koty i pies to byłoby za duzo nawet jak dla mnie :P

      Usuń
  3. Ja uwielbiam koty, sama jestem właścicielką pewnego Felicjana:) Bardzo lubię te Twoje kocie skrzynki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kocie skrzynki, są świetne! I te teksty rozbrajające... mam wrażenie, że koty chcą zapanować nad światem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaje fanka poprzedniej skrzynki, choc ta tez jest zajebista :) A czym Ty to tak slicznie ozdabiasz, farba, jakeis markery? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoim talentem to będzie małe cudo, zatem zgłaszam się z ogromna chęcią i widziałabym na niej napis, cytat znaleziony w sieci -
    "happiness is not a destination.
    it is a way of life."
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko świetne... a ten napis o chłopaku i kocie przypomina mi stary dialożek moich koleżanek ze studiów, I. i M..
    I (smętnie): Nie mam chłopaka...
    M: Ale masz sweter!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)