czwartek, 20 grudnia 2012

Szewc ...

Witam Was :) 
No właśnie :) podobno szewc bez butów chodzi , tak i ja chyba w tym roku bez ozdób świątecznych zostanę ;) 
Do Świąt co prawda jeszcze kilka dni, więc może się uda coś jednak wykombinować ... najważniejsze, że choinka już jest - czeka, aż się ktoś zlituje i przystroi ;) 

A póki co kolczyki, o które poprosiła mnie Kasia: 
" Razem z moim chłopakiem tworzymy stronę www.drift4fun.pl Rozkręcamy się i wszystko idzie do przodu. Naklejki, kontakty koszulki. A mi się marzą kolczyki. Koła białe z naszym logo. Sama nie jestem w stanie takich zrobić i dlatego zwracam się do ciebie. Kasia "

Jak mogłabym odmówić :) 

Oto one 







Miłego dnia :) 

3 komentarze:

  1. Szewc bez butów powiadasz.... znam to doskonale! Może i ja się zgłoszę do Ciebie, jak już będę mieć swoje logo. Całuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z logo na kolczykach:) a u mnie też, wszystko co zrobiłam się rozpłynęło i zostałam goła i wesoła:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo lubię tego typu kolczyki, ale niestety odkąd mam Malucha rzadko zakładam, bo boję się o uszy :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)