czwartek, 6 grudnia 2012

Przybijacie? Przybijamy :)

Witam Was :) 

Ciekawa jestem czy do Was przyszedł dziś w nocy Mikołaj ?
A może dopiero przyjdzie ?

Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku dostałam najpiękniejszy prezent jaki tylko sobie można wyobrazić ;) 
Troszeczkę się Mikołaj pośpieszył i prezent dostałam 28 października o godzinie 13:00 - ale czy to ważne ;)
Liczy się tylko to, że jest on najcudowniejszy na świecie ;)  


A teraz przypomnę Wam o akcji - Ratujemy nóżki Antosi :)
to właśnie dzisiaj przybijamy po 5zł :) 
(albo i więcej :P ) 





Miłego dnia Wam życzę :) 

Magda


5 komentarzy:

  1. Się robi i gotowe :) na mnie możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za ciepłe słowa, ja ciągle w szpitalu, ale staram się psychicznie pozbierać. Dziękuję jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś najpiękniejszego mikołaja na świcie, to nic że się troszkę pospieszył ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)